11 Nisan 2017 Salı

Asels analiz

Meraba arkadaşlar .
Bugün Aselsan dan bahsedicem.
Asels Türk silahlı kuvvetleri güçlendirme vakfı
Na ait savunma sanayimizin Amiral gemisi.
Bu şirket in ortalama %15 i halka arz.

Öncelikle şunu söylemek istiyorum 
Bu şirkete ortak olmak gurur verici..
Bu şirket in en büyük özelliği Özsermaye sini artırması
Ve belli zamanlarda sermaye artırımına gidiyor olmasi.
Aselsan alanlar bu şirketten devamlı bedelsiz haberi
Bekliyor, ama ben böyle olaylara kitlenmiyorum
Çünkü şirket zamanı gelince gerekeni yapıyor.
O nedenle benim için önemli olan Özkaynaklar ını
Arttırıyor olması,gerisi zaten gelecektir.
Sermaye artırımına gitmesi gereken bir yapısı var,
çünkü sermaye yi güçlü tutması gerekiyor
Sipariş üzerine çalışan bir şirket olduğu için.
Benim analizime göre yaklaşık sermayesinin 4 5 katı
Olduğunda sermaye artırımına gidiyor.
Tabii enflasyon yüksek seyreder se biraz daha erken
Sermaye artırımına gidebilir.
Bu arada sermaye 1 milyar TL
Özkaynaklar ise 3.5 milyar TL  civarı,
Benim hesaba göre 2017,2018 de
sermaye artırımına gitmeyecek.
Fakat 2018 de bedelsiz verirse
Ne oldu jordan senin hesap cırt çıktı
Demeyin:) çünkü sermaye artırımı kararını
Yönetim kurulu veriyor.
Benimki öngörü.
Ben şimdi analiz yaparken bu şirketin  fk sı na
Cart curt u na bakmıyorum.
Çünkü bu şirket borsa üstü özel bir şirket
Al unut dediğimiz ender şirketlerden.
Uzun vadede herzamn büyüyecek bir şirket
Çünkü savunma sanayi ayakta kalmak
Zorunda bu ülkenin bu şirkete ihtiyacı var.
Bu şirketin hazır bir müşterisi de var
O da devlet.

Ayrıca sivil hayata da giriyor.
Bugün yapılan tramvay metro elektrikli
Otobüs vs hepsinin içinde bulunacak
Meşhur Altay tanki nin da yapımında
Olacak.
Bukadar geniş müşteri kitlesi olan bir şirket
Herzamn kazandırır diye düşünüyorum.
Özellikle  1 2 yildirli kâr larda müthiş artış var.
Alınıp ama satilmayacak bir şirket Asels.

Unutmayın birgün Türkiye uzaya giderse bunun
İçinde ASELSAN olacaktır yada ASELSAN uzaya
Gidecektir!
Bu yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir
Yatırım kararı kişinin kendi kararı.

Unutmayın başkasının lafı ile yatırım yapılmaz
Araştırın bakın benim bulduğum güveni sizde buluyorsanız
Zaten Yatırım yaparsınız.

Ben burda şirket ler hakkında bildiğim kadar bilgi veriyorum
Tek amacım insanlar spekülatör lerin tuzağına düşüp
Saçma sapan şirket almasın.

Borsa forever....                   JORDAN 


1 yorum:

  1. Yorumların çok güzel. Işın ilginç yani 2018 de sermaye arttırımına gidecek burasıda ayrıca tutmuş esprili olmuş. Aselsan devam.

    YanıtlaSil