22 Mart 2017 Çarşamba

Sigara parasına yatırım ve...

Merhaba arkadaşlar.
Bir plan yaptım ve bu plan zengin fakir 
herkese uyan bir sistem
Bütün bahaneleri ortadan kaldıran bir sistem
Ve maliyeti düşük her kesimin uygulayacağı 
bir strateji.Stratejinin adı ;
SİGARAYI BIRAK HAYATI YAKALA 
 



Bu strateji yi herkes duymuştur sigaraya vereceğim
Paraya şunu alırım 30 sene sigara icmesen 
1 tane ev alırdım vs vs.
Evet ben Amerika yi yeniden keşfetmedim.
Sadece sigara parasına neler yapacağımızın
Planını yaptım.
Bu arada ben hiç sigara içmedim çok şükür:)
Şimdi gelelim günde 10 tl ye 1 paket sigara içen
Arkadaşa...
Günde 10 tl den ayda 300 TL yi yakıyor sade bir
Vatandaş bu para çok büyük para aslında
Doğru kullanırsan 300 tl den daha değerli
Bir 300 TL Bu !
Sigara yi bıraktığınız vakit
300 TL kasada kalır peki bunu nasıl değerlendiririz
Ben bu para ile çok şey yaşarım ve yaparım
Nasıl mı? 
Öncelikle sigarayı bırakarak zaten ciğerlere ve diyer
Organlara ayrıca ilerde bir hastalığı tetiklemesine izin
Vermeyiz.
İlk gol u böylece atmış oluyoruz.
Sıra nakit le ne yaparız.
Burda zarar vermediğimiz vücudumuza ekstra sağlık
Yüklemiş oluruz.
    70 TL FİTNES yaparız,sağlıklı bir vücut kazanırız.

    30 TL ye 2 sinema izleriz.
    30 TL ye 2 tiyatro izleriz(ben çok severim:)
    40 TL ye 2 klasik müzik konserine gideriz.
    30 TL ye telefon aidat ı mızı öderiz
    Bu arada 1 tanede fatura ödemiş olduk
   100 TL ye de yatırım yaparız.
   Örneğin 2 tane sanayi şirket hissesi alırız
   Ve uzun vade sonucunda pasif gelir sağlamış
   Oluruz.
   İşte sigara yi bırakan biri neler yapar 1 ayda.
   Sosyal faliyet yapmış olur ki bu çok önemli
   Spor yapmış olur sağlık yaşam için gerekli
   Ve gelecek için yatırım yapmış olur.
Sigara yı  bırakarak hem bugünü yaşarız,
Hem yarınımız için yatırım yapmış oluruz.
Hemde sağlığımızı korumuş oluruz
Ki en önemlisi bu.
SİGARAYI BIRAK HAYATI YAKALA..
                                  .JORDAN





1 yorum: